یه چیزی هست به اسم moral licencing؛ به این معنا که شما با انجام یه کار خوب، به خودت اجازه میدی یه کار بد بکنی. این دقیقا اتفاقیه که داره برای من میفته. دیروز رو به طرز باورنکردنی خوب مدیریت کردم. به همه کارام رسیدم. اما امروز همش دارم وقت تلف میکنم! و جالب اینه که دونستن این موضوع، تغییری در رفتار من ایجاد نمیکنه. چه وضعشه واقعا؟ 

از این همه تعلل خسته شدم. پنجشنبه امتحان ریاضی ۱ دارم. به امید خدا اگه اینو بدم امتحانا تمام میشه و تازه بعدش باید برم سر پروژه و تمرین! ولی خب اونا رو میشه راحت انجام داد. ولی ریاضی ۱ واقعا نگران کننده هست. مخصوصا اینکه از اول ترم واقعا وقت زیادی روش نذاشتم. هر جور شده باید این رو بخونم. دو سه روزی میشه شروع کردم ولی واقعا حس میکنم اونقدری که باید یاد نگرفتم. امیدوارم ساده بگیرن. باید هرطور شده خودم رو مجبور کنم بخونم! حتی اگه شده، شبکه‌های اجتماعی رو گوشی رو حذف میکنم. خب دیگه. برم شروع کنم!